جمعه، فروردین ۲۱، ۱۳۸۸

دل نوشته اشك رويدر


اين روزا بيشتر دلم هواي رويدر ومي كنه اخه نمي دونين تو نوروز از رويدر دور بودن چه حالي داره مخصوصاً نوروز امسال كه با بارون هاي اخيرش منو بيشتراز هر سال وسوسه كرده يا اون روز سيزده بدر كه رويدريها روي كوه لذت مي بردن و تفريح مي كردن من تنها كاري كه مي تونستم انجام بدم ور رفتن با اينترنت بود البته اينجا ايراني ها ي زيادي هم در اون روز به كنار دريا وحتي به صحرا رفتن اما به نظر من اين كارا طو يه كشور عرب معنا نداره اخه سيزده بدر فقط بايد رو كوه رويدرباشي. رويدري به خدا قدر رويدرت رو بدون باور كن من الكي ننوشتم وبا صداقت اينو مي نويسم كه يك وجب از خاك رويدر به هزار نمونه رفاع وامكانات اين كشوراي عرب مي ارزه.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز.حقیقتش نمیخوام دلتنگی شما رانسبت به رویدر بیشتر کنم. بارون های اخیرکه دراین نوروز بارید برای من همش خاطره بود.نوروزخیلی خوبی را در رویدر داشتیم.خدارا شکر که ازرحمت خدا بهره مند شدیم.

Unknown گفت...

سلام اشك رويدر

مثل اينكه تو غربت خيلي دلت كرفته.

منم مثل خودت اينجا اسير غربتم.

نشناختيمت !

از امارات............

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز وب جالبي داري..
اگه با تبادل لينك موافقي منوبنام
.'//"اينجا رويدر"\\'.لينك كنيد
بعدش تو وبم بگين شما رو با چه اسمي لينك كنم..
منتظرم باباي.
راستي:WWW.INJAROOYDAR.BLOGFA.COM