یکشنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۹

جشن فارغ التحصيلي

سلام بر همه ی عزیزان ویاران دوست داشتنی


بعد یه مدت با یه مطلب شخضی امدم،اونم مربوط میشه به جشن فارغ التحصیلیم که دست سرنوشت برای ما اینجا رقم زد.

همین پنچشنبه گذشته،آخرین روز از سال تحصیلی البته فقط برای پیش ها بود که بچه ها ترتیب یه جشن به یاد موندنی رو دادند و قرار شد بریم (مارینا مول) که یکی از بهترین مکانها وزیباترین جاهای تفریحی در اینجا به حساب میاد.

خلاصه ازصبح اول وقت تا يكي دو ساعت بعد غروب برناممون رو اونجا پیاده کردیم.

روز بسیار خوب وبه یادماندنی بود ، البته حسابی عکس انداختیم که من فقط چند تایی از اونا رو دارم اما هر وقت بقیه ی عکس ها بهم رسید سعی میکنم چند تایی از اونا رو هم بزارم.



(راستی برخی از عزیزان درخواست گذاشتن کارهای بیشتری از یاس رو داده بودن انشا.. در اولین فرصت براتون میزارم)



تا آپی دوباره همه رو به خدای بزرگ می سپارم.


۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام اشك خوبي؟
انشا...هميشه خوش باشي
عكس هاي خيلي خوبي بودن
معلومه كه جاي باصفايي هست
جاي ما خالي بوده
موفق باشي
باي

ابوذر گفت...

سلام بر داش علی بزرگوار ما
خیلی خوشحال شدم که به سلامتی تموم کردی دوران مدرسه رو
هر چند که یکم طول کشید
معلومه حسابی بهتون خوش گذشته داش علی
من این دوره که میرم 68 روز طول میکشه امیدوارم وقتی میام اومده باشی اینجا
بدفرم دلم تنگیده واست
هر چی زودتر بیا
چشم به راهیم برار

آشنای دیروز گفت...

سلام به اشک رویدر عزیز
مطلب خوشگلی دادی دوست عزیز
فقط عکسهات دیر لود میشه
اگه میشه حجمشو کم کنین و از یه آپلودسنتر دیگه آپ کنین
خوشحال میشم بقیه عکسهاتو هم ببینم
راستی شما هم لینک شدین
بازم از آپهای قشنگت منو باخبر کن
موفق باشی دوست عزیز

رویدر زیبا گفت...

سلام دوست عزیز
با فیلم رویدر قدیم با لینک مستقیم آپم
بدو بیا ببین چطور؟
تا بعدیش هم بزارم
راستی با تبادل لینک موافقین؟
خبر کنین...
موفق باشی...

ساتانا گفت...

سلام عكس هاي خيلي با حالي بود بيشتر عكس بزار
باي باي

سوگل گفت...

سلام
عکس ها خیلی قشنگ بودن
وبلاگ زیبایی داری
ممنونم از دعوتت
شما هم لینک شدی
موفق باشی

باباطاهر گفت...

ازعكس ها خيلي خوشم امد ممنون ازت همشهري خوب ما انشا...هميشه خوش باشي و در حال تفريح وجشن
باي باي

اسحاق گفت...

سلام عكس هاي خوبي بود

ناشناس گفت...

جالب بود

آشنای دیروز گفت...

سلام دوست خوبم
آپ شدم با یه آهنگ جدید از عبدالمالکی
بدو بیا ببین چطورهههه...

رویدر زیبا گفت...

سلام همشهری عزیز
قسمت موزیک رویدر زیبا آپ شد...
یه سری بزنی ممنونت میشم...
موفق باشی...

منم همون كه... گفت...

دلمون برات يه ذره شده كي مياي؟؟؟

ناشناس گفت...

موفق باشی چرا عکس خودتو نگذاشتی فرهان

ناشناس گفت...

سلام خیلی عالیه

بلاخره فارغ شدی دیگه

ببخش که کمتر میام امروز اجبارا اومدم کافی نت


شکارچی

رویدر زیبا گفت...

با خبری داغ از رویدر آپ شدم...
کشف سنگ تاریخی جدید در رویدر...
برای دیدن عکس و توضیحات بیشتر به قسمت خبر رویدر زیبا مراجعه کنید...
www.ruydareziba.epage.ir

داداشی گفت...

سلام دوسته عزیزم
ممنونم که بهم اینقدر دیر به دیر سر می زنی خیلی لطف داری....این وبت اعصاب واسم نذاشته آدم مرده و زنده می شه تا یه نظر واست ارسال کنه
خب بگذریم
چه عکس های قشنگی گذاشتی...موفق باشی
منتظره آپ های بعدی هستم