چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۸

(يه حادثه)

( اتش سوزي خونه همسايه)
سلام به همه ي دوستان وهمراهان هميشگي يه حادثه جالبي ديشب اتفاق افتاد.
ديشب ساعت هاي 3:30 شب بود كه با صداي كوبيدن محكم در از خواب پريديم صداي همسايه ايرانيمون مي امد كه مي گفت خونم اتيش گرفت در وباز كنيد رفتيم بيرون مي گفت هول كردم وادرس رو يادم رفته شما ادرس روبه اتش نشاني بدين ما هم تماس گرفتيم وادرس روداديم كه 5 دقيفه بعدش رسيدن وفوري عمليات روشروع كردن كمتر از نيم ساعت تونستن اتيش روخاموش كنند
ظاهرا اتيش از اتصالي برق اشپزخونه بوده وفقط هم اشپزخونه همسايمون سوخت واتيش به جاي ديگه اي نرسيد اما دود تموم خيابون روگرفته بود
همسايمون مي گفت كه برق خونه قطع شده كه از خواب پريدم و وقتي كه اتيش رو ديدم فوراً به همراه همسرم از خانه خارج شدم.
خلاصه به خير گذ شت وخودشون اسيبي نديدند.
تصاويري از اين حادثه رادر پايين مشاهده كنيد:









۹ نظر:

داداشی گفت...

سلام بر اشک رویدر. مطالبت خواندنی و جالبه و عکس هایی که گذاشتی دیدنیه. راستی تو اون آتش سوزی تو که صدمه ندیدی امید وارم که حالت خوب باشه. راستی من هم رویدری هستم و دوست داشتم که با هم تبادل لینک کنیم. من که خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم اگه دوست داشتی خبرم کن. راستی یه سر به من هم بزن خوشحال می سم .فقط نظ یادت نره.
www.blackeblis.blogfa.com

رانيا گفت...

سلام خدا را شكر كه بخير گذشته و انشالله ديگه از اين نوع حادثه ها واسه هيچ خانواده اي به وجود نياد

سعيده گفت...

سلام مطلب جالب بود من كه تا حالا اتيش سوزي خونه از نزديك نديدم
حتما برات تجربه خوبي بوده
موفق باشي دوست من

ازاده گفت...

سلام اشك رويدر
وب خوبي داري متفاوت با بقيه وب هاي
منم يه همشهريم
برات ارزوي موفقيت مي كنم

ياسر گفت...

سلام دوست من
وبلاك عاليه
همشهري
از اونورا بيشتر برامون بنويس
خوشحال مي شيم
مريسي باي

داداشی گفت...

[گل]سيلام خوفي؟اپت عالي بود [گل]

[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
اومدم يه خبري بدم و برم [گل]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
آپم نمي خواي بياي ؟[گل]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
[بوسه][قلب]
بيا خوشحالم مي کني [گل]
باي گلم[گل][گل]

اولین چت روم رویدر گفت...

ساعت ده امشب بحث در مورد بزرگان رویدر
به دوستانتون هم خبر بدین

داداشی گفت...

____________***__*_****
____________**__**_____*
___________***_*__*_____*
__________****_____**___******
_________*****______**_*______**
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______*
________******_____*_______*
_________******____*______*
__________********_______*
__***_________**______**
*******__________**
_*******_________*
__******_________*_*
___***___*_______**
___________*_____*__*
_______****_*___*
_____******__*_**
____*******___**
____*****______*
____**_________*
_____*_________*
_____________*_*
______________**
______________*
سلام خوبی؟؟
بابا بیا دلم برات تنگ شده...
بیا یه سر به من بزن
بیا و با نظرت منو خوشحالم کن

javidflasher گفت...

سلام وبلاگ قشنگی دارید
راستی خبر دارید چندروز پیش بلاگر 10ساله شده
به من هم سر بزنید