یکشنبه، آذر ۲۹، ۱۳۸۸

بعد يه عمر دوباره ما امديم

سلام به همه ی همشهریان خوب خودم وتمام دوستان گلم شرمنده بازم یه عمر گذشت تا دوباره ما آپ کردیم می ترسم قول بدم اما سعی می کنم از این به بعد بیشتر بیام
خوب میگن بارون خیلی خوبی رویدر امده وهمه رو خوشحال کرده بارونی که می گن حداقل تو این چند سال اخیرنيومده خوب خدا روشکر.
ظاهرا بعد اون هم بارون ادامه داشته البته با شدت کمتر که فکر کنم مخصوص رویش بهار وتکرار سال خوش 83 باشه که نوروز انشاالله با هم حالشو می بریم.
راستی اینجا هم بارونهایی امده البته مثل رویدر نبوده وشدت انچنانی نداشته
اما سه چهارروز پشت هم ملایم بارید.
جمعه گذشته که به صحرا رفتیم اثرات ان کاملا مشخص بود


چند تایی عکس از اون روز گذاشتم
که اولی از دریای مه الود هست


گفتم حالا که دوباره اومدم اینجایه اشک رویدر جدید یادگار بزارم

عکس بعدی هم کاملا مشخصه که رویش بهار رونمایش می ده انشاالله بهار رویدر صد برابر این میشه

اینم عکس اخر که اثرات باران های اخیر رو گویا است

خوب دوستان گلم دیگه وقت خداحافظییه
تاآپی دوباره همون طور که گفتم سعی می کنم دیر نشه
همه تون رو به خدای بزرگ میسپارم
و
خداحافظ.







۷ نظر:

ابوذر گفت...

چاکریم علی اقا
خیلی مخلصیم دربست
شرمنده بابت نیومدنم
چند وقته نت نیومدم اصلا
یه وقت خوب پیدا میکنم دیگه میام خبرت میکنم
نوروز منتظزتیما...
بیا خوب گشت بزنیم...
ایشالله سر سبز میشه اینجا...
چاکریم
بای....

فاطی گفت...

سلام دوست خوبم
چه عجب؟جه خبرا؟شما باز تو جمع دوستان!!!خوش اومدی دوست همشهری خودم.
عکسات قشنگ بود.امیدوارم روزای بارونی بهت خوش گذشته باشه.
موفق باشی
بای

رومینا گفت...

سلام خوشحالم که اپ کردی ترسیدم شما هم گذاشتی رفتی وبلاگتون قشنگه عکسای زیبای بود به امید بهار برای ما و شما

مضاحك الملك گفت...

سلام همشهري مرسي كه خبرم كردي
خوشحال شدم كه دوباره امدي
اميد وارم هميشه موفق باشي وبه اميد بهاري دلنشين خدا حافظ

مضاحك الملك گفت...

(رویدر نامه )مضاحک الملک آپ شد:


اینجا رویدره همونجا که دل کوهه

چی بگم ازش حالا که دلم خونه...............


حتما ادامشو بخون خوشحال میشم نظرتو بدونم>>>>>>>

ناشناس گفت...

موفق باشيد .فرزام

موشك كاغذي گفت...

سلام

عكس هاي از كمپر در صحرا

در موشك كاغدي

www.leeh.blogfa.com